tirsdag 25. oktober 2022

Kunstfestivalen i Kunstbanken 21-23 okt

 

Kunstfestivalen i Kunstbanken 21-23 okt. Det ble en flott mønstring i tre dager. 
Jeg hadde foredrag om kvinnen mine "Hommage prosjektet".  
Masse folk, hyggelig og bra salg! 

             Jeg fikk en kro for meg selv, og jeg satser på mest mulig salgbare smykker, og boka mi.

ørepynt selges alltid

helt nye ringer i minimalistisk stil

Diverse andre ringer 

Genser-nål med inspirasjon fra tare. 
Det var mange folk alle tre-dagene og bra salg!

Så har vinteren med innelivet i November startet...

2 kommentarer:

  1. Det var så mye søppel post her så jeg klarte å kaste alt av kommentarer, det var litt synd.
    Nå er jeg gjort kommentar feltet strengere og håper det hjelper. :)

    SvarSlett
  2. Ja, det ble litt mye å fjerne alle, men uhellet var ute og lite å gjøre noe med

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver en kommentar til meg!
Det setter jeg pris på.