lørdag 9. mars 2019

Innlandsutstillingen 2019

Innlandsutstillingen på Galleri Kulturhuset på Hamar:


Jeg fikk med disse to:
Rekker jeg dette....    
Foto med ramme  str 50x40


Kjør meg hjem...       
Foto med ramme  str 40x50

Jeg fikk med to bilder/fotografier på den juryerte utstillingen Innlandet, i år også ( to stk i fjor også.)
Det var 113 søkere med totalt 293 verk som søkte. 
Av disse er 27 kunstnere og 45 verk antatt på årets utstilling.


I anledning at Kulturhusets feirer 5 år denne dagen får vi finfint besøk av bandet Innlandet, med Ingrid Olava og Andreas Ulvo. Innlandet gir oss «guilty pleasures» fra musikkhistorien, fra ulike årtier og sjangere, med personlige og originale fortolkninger. Sammen skaper de noe reint, noe uventa, noe gjenkjennelig, noe fremmed og noe vakkert på én gang.
Til utstillingsåpningen kommer også ordfører Einar Busterud.






Følgende har blitt antatt til å stille ut sine verker på Innlandsutstillingen 2019:

Lisbet Kalfjøs, Anki King, Tobias Omdal, Ingun Kleppan, Elin Bekkevold, Maja Hellenæs, Trude Elisabeth Lunn, Anna Østerberg, Tore Solberg, Knut Stormoen, Frank Heiertz, Elisabeth Norseng, Frederik Garshol, Ståle Hansen, Helene Magnus, Maria Natalie Skjeset, Andreas Tollvik, Harald Aadnevik, Linda Rusten, Ragnhold Slåen, Eirk Jeistad, Håkon Grøn Hensvold, Heidi Enger, Hans Løvmo, Therese Enger Andersen, Britt Solvor Langen Helle og Hugo Løvlien.


Jeg kom meg ikke på åpningen, men var der og tok noen bilder seinere: 


 Mine to bilder - foto

 Anna Østerberg broderi

 Maria Natalie Skjeset , Foto, digital grafikk

 Et lite hjørne med flere

Hugo Løvlien "franske alper" skulptur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du skriver en kommentar til meg!
Det setter jeg pris på.