torsdag 3. november 2016

Kunstmarked i Kunstbanken


 
Årets marked i Kunstbanken var lørdag 29 oktober 

 Dette er min og Veronika sin stand.
Veronika Glitsch har laget en søm bok om re-design og modellene henger der, les mer ved å klikke på navnet hennes.

 Jeg hadde ikke så mye, pga at jeg har utstilling på Norsk Skogmuseum, men jeg prater i veg med folk om kvinneprosjektet mitt. 
Det er alltid like morsomt!
 Alltid veldig hyggelig å treffe kunsthåndverkere og billedkunstnerne

 Det er femte året at dette arrangeres i Kunstbanken, så nå håper vi at det er blitt tradisjon

 Bodil Skipnes med sine skjønne kopper i alle str.

Konsert er det med jevne mellomrom av drevne musikere og billedkunstnere

Det er Bjørnulf Dyrud og Inge Iversen

Det eneste som er synd, det var en vakker høstdag der ute den dagen.....
Ellers var det topp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du skriver en kommentar til meg!
Det setter jeg pris på.