fredag 8. september 2017

Bilder fra utstillingen på Jomsborg, Sollia under Fossedagene



Kari Mølstad er glasskunstner og en av oss tre utstillerne, 

her ser vi hennes og mine ting, mine på veggen.

Litt flere av mine ting rundt bildet til Ståle Blæsterdalen sitt bilde (det henger der permanent)
Jon Olav Helle er maler og grafiker, han er den tredje av oss utstillerne

Kari og Jon Olav i døra. Mannen min Steinar i orange jakke og Bente som organiserer.
Jon Olav Helles sitt trykk:
Jon Olav sitt bilde:
Det var flere taler og åpning ved ordfører.                    Meg og Kari
Det som var så fint var at dette ble en flott hyttetur, der inne sov vi i tre netter

Et tidlig morgen bilde 
Hyggelig hytte-tun hos Marit og Ståle, med mye god mat. 

På  tur oppover Østerdalen langs riksveg 3.
Vi måtte jo stoppe og sjekke Lina Bakke sin skulptur. 
Ja, den er vanvittig stor.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du skriver en kommentar til meg!
Det setter jeg pris på.